Lekeplassen vår

Vann fra taktrenna er gøy
Maten er snart klar.
Årets første lunsj ute.
demning i sanden
Vann er gøy:)
tester klattreferdighetene :)

Nyeste kommentarer

01.06 | 17:58

En barnehage å anbefale! Barna er ofte på turer og de ansatte er flinke til å se behovet til hvert enkelt barn. Datteren vår elsker å være i barnehagen og vi alle kommer til å savne de ansatte.

23.10 | 08:43

Anbefales absolutt! Personalet er fokusert på barna og som foreldre gav dette oss stor trygghet. Mange aktiviteter, veldig god organisering, vakker beliggenhet. Vi savner dere veldig!

13.06 | 06:48

Jenta vår er snart ferdig her. Hun har hatt det fantastisk og lyser opp hver morgen når vi skal i barnehagen. Lite lokale? Ja, men de er ute så mye som mulig. Perfekt! Flotte voksne som bryr seg.

31.03 | 09:47

Vi savner denne fantastiske,unike BHG sårt hver dag. Følte oss alltid trygge og godt ivaretatt. Jenta mi ville aldri hjem. De ansatte bryr seg genuint om barna våre og viser en fantastisk omsorg

Del denne siden