Trollungene familiebarnehage er en privatdrevet barnehage som ble etablert i 1997.
Barnehagen tilbyr plass for 8 barn i alder 1-3 år. Barnehagen holder til i 1 etg. i en villa, på Oppsal/Ulsrud der eier av barnehagen bor i 2 etg. Barnehagen har egen lekeplass og ligger helt inntil Østmarka med alt den har å by på.

Barnehagen vår skal bære preg av en rolig og harmonisk atmosfære i et hjemlig miljø. Dette utvikler vi ved at vi hele høsten jobber grundig med å skape gode rutinesituasjoner som skal gjøre barnehagedagen mest mulig forutsigbar for de minste barna.

Barnehagen drives i samsvar med barnehageloven, rammeplan for barnehagens innhold og oppgaver og de vedtekter som til enhver tid gjelder. Vi har førskolelærer en dag i uken.

åpningstider

Man-Fre: 07.30- 16.30
Barnehagen er stengt hele juli, mellom jul og nyttår og påskeuken.

Vi som jobber her

Nina
Rachel
Miriam